+36 1 467 5517 info@mtm.callcenter.hu
Amit nyújtani tudunk

Kimenő automata üzenetküldés (IVR) - Előre felvett üzenetek továbbítása az adatbázis tagok részére, kombinálható élő operátorkérési lehetőséggel, üzenetrögzítővel. Tömeges informálás nagyon alacsony költséggel.

Outbound Contact Center - Kimenő hívások bonyolítása

• Értékesítés előkészítés (érdeklődés-generálás, időpont egyeztetés)
• Direkt értékesítés
• Adatbázis-frissítés
• Kutatási adatfelvétel
• Vásárlás utáni vevőgondozás
• Adatgyűjtés
• Automata (IVR) kampányok, SMS kampányok
• DM kampányok lekövetése
• Médiakutatás (tévé, rádió, sajtó, on-line)

• Termékek / szolgáltatások telefonos értékesítése meglévő ügyfélkörben, illetve „hideg adatbázis” alapján.
• Kombinálható (egy hívás során) adategyeztetéssel, adatbázis frissítéssel, értékesítés előkészítéssel.
• Kimenő hívások egyéb céllal: rendezvényre meghívás, ügyfél elégedettség vizsgálat, időpont egyezetés a Megbízó üzletkötői részére.
• DM levél lekövetés során szintén gyűjthető a kívánt információ az ügyfelekről, ezzel az adatbázis folyamatosan frissen tartható

Full Service Inbound Contact Center – Bejövő hívások fogadása

• Információs vonal üzemeltetése
• Promóciós és DM kampányok támogatása
• Helpdesk szolgáltatás
• Reklamációk kezelése
• Hirdetések kezelése
• Előfizető adminisztrálása
• Telefonos ügyfélszolgálat
• Regisztrációk, rendelésfelvétel
• Back Office szolgáltatások
• Hibabejelentés

• Állandó információs vonal élő operátorral, kombinálható telefon automatával (IVR - nyomógombos választási lehetőséggel), kék / zöld / budapesti / mobil számon, emelt díjas vagy normál tarifás vonalon.
• Ad-hoc infovonalak, meghatározott időszakban zajló kampányhoz kapcsolódóan.
• 24 órás helpdesk / hibabejelentő vonal üzemeltetése – kényelmi szolgáltatás az ügyfelek részére – értékes marketingeszköz.
• Komplett Back Office tevékenység az ügyfélszolgálati tevékenységhez kapcsolódóan: levél, e-mail, fax, SMS
• A Megbízó call centerébe beérkező túlcsorduló hívások kezelése az MTM telephelyén.
• Rendelés, illetve regisztrációk felvétele akár a Megbízó rendszerében élesben rögzítve (Internet/VPN/ bérelt vonal alapon) vagy napi riportok küldésével.

Kutatási adatfelvétel

Az adatok, információk, vélemények felkutatása, elemzése és menedzselése alapeleme a döntéshozatalnak a piaci és igazgatási szférában egyaránt.

A kutatás főbb alkategóriái a következők:

• közvélemény kutatás (társadalmi problémák; aktuális gazdasági, politikai kérdések; vallás, szabadidő, sport, egészség, kultúra)
• médiakutatás; média szerepe és hatásai; (tévé, rádió, sajtó, online)
• marketingkutatás (reklámhatás vizsgálatok, vásárlási és használati szokások, termék- és szolgáltatás ismertség)
• piackutatás; konkurencia-analízis (FMCG, mezőgazdaság, egészségügy, pénzügyi-biztosítási szféra, kereskedelem, távközlés stb. területén)

Saját fejlesztésű call center programunk kezeli a visszahívásokat, beállítja az adott mintára a kvótákat, statisztikát készít. A kérdező programhoz automata híváskiosztó szoftver, hangrögzítési lehetőség, monitoring funkció kapcsolódik. Az alkalmazott szoftver saját fejlesztésű, képes a legbonyolultabb kérdőívek megjelenítésére és lekérdezésére is.

Egyéb tevékenységek

• Direct Mail kampányok szervezése, lebonyolítása
• Levél, fax, e-mail, tömeges SMS/MMS fogadás / küldés
• Telefonos és SMS/MMS játékok lebonyolítása
• Célcsoport szegmentálás a költséghatékonyság javítására
• Kihelyezett call center működtetése / tanácsadás
• Adatbázis menedzsment (építés, kezelés, frissítés)

• Tömeges sms küldés/fogadás – a célcsoport gyors és költségkímélő elérésének eszköze pl: emlékeztető SMS küldés egy rendezvény előtt, névnapi / ünnepi üdvözlet, egyéb információk továbbítása, SMS játékok lebonyolítása.
• Tömeges e-mail kezelés - beérkező e-mailek megválaszolása, kimenő e-mailek küldése.
• Telefon alapú nyereményjátékok – SMS, MMS, IVR, élő operátor.
• Levéllel, szórólappal összekapcsolva bejövő hívások generálása - a szórólapon, levélen megadott szám üzemeltetése.

• Komplett DM kampányok kivitelezése – együttműködés a szöveg megírásában, adatbázis összeállítás, kapott adatbázis esetén tisztítás, perszonalizált levél / etikett nyomtatás, borítékolás, postára szállítás.
• Adatbázis építés, kezelés, frissítés meglévő vagy új adatbázis esetén is.
• Tanácsadás meglévő call centerének hatékonyabb működtetésében, illetve kihelyezett call center működtetése.
• Az outsourcing segíti Önt ügyfélszolgálata színvonalának javításában, illetve kimenő hívások esetén új ügyfélkapcsolatok megteremtésében, ezzel együtt a legjobb call center technológiát biztosítja az Ön számára külön ráfordítás nélkül. Támogatást nyújt továbbá az időszakos, vagy kampányonkénti hívásszám-növelés, vagy - növekedés kezelésében, s ez lehetővé teszi a vállalaton belüli hatékonyabb tervezést és a belső erőforrások eredményesebb felhasználását.


Bejelentkezés / Regisztráció

E-mail cím:

Jelszó: